lördag 15 november 2008

20 sanningar om mig själv;

  1. Jag vantrivs med mig själv.
  2. Jag har fått diagnosen ADHD/ADD.
  3. Jag har svårt för att förklara mig själv.
  4. Jag älskar körsbär och samlar allt med det.
  5. Jag har varit hårmodell för wella.
  6. Jag älskar retro-saker. Verkligen.
  7. Jag älskar the Beatels.
  8. Jag har sett saker sen jag vart liten.
  9. Jag älskar att jävlas, ibland.
  10. Jag har ett väldigt hetsigt humör,
    när det väl gäller.
  11. Jag avskyr att säga "ursäkta" och "förlåt"
    för jag står för mina handlingar.
  12. "I'm not John Lennon"
  13. Jag kan inte leva utan te, eller choklad.
  14. Jag älskar franska clowndräkter.
  15. ..och clowner.
  16. Jag känner mig "vänlös" ibland.
  17. Jag gillar cherry coke, mer än vanlig cola.
  18. Jag älskar zebra och leopard-mönster.
  19. Jag kan titta på film i oändligheter.
  20. Jag saknar min gammel farfar, Åke Johansson.