fredag 14 november 2008

Friday, I'm in love..

Min hals är lika skrovlig som, låt oss kalla det; rivjärn. Det känns som om någon stryper mig invärtes, och det är obehagligt. Jag har ju aldrig haft ont i halsen förut så jag är helt paff, jag tror nästan jag håller på att dö. Jag kommer säkert göra det också, kanske. Alla borde ha tillgång till morfin, haha, speciellt stackars mig som har ont i halsen. Usch, jag är totalt jättehemsk.

Förresten, så tycker jag att vi alla borde bojkotta dumma västergök som inte lät mig äta där igår. För egentligen ordningsamma jag glömde mitt matkort i min andra jacka där hemma. För EN gångs skull, det är dumt. Det är rent av skandal. Jag menar, dem känner väl ändå igen en efter att man har varit där i flera månader varje dag? Nej, det är inte jag som är jättehemsk, det är västergök. Jag funderade gravt på att springa in där igen och munhuggas med dem. Jag tycker bara det är väldigt fel, tänk så hade det varit en dag då man gått till 16.00? Tur för dem, att jag slutade 11.05, annars hade jag verkligen gått in och ställt dem mot väggen. Man ska helt enkelt inte behöva ett ID-kort för att kunna gå och äta i "skolans" matsal. Det ska man bara inte. Och om man blivit bestulen på ett kort, bara för att någon vill jävlas med en, så hade man väl inte fått äta där heller. Vad är deras jävla problem? Så jävla god mat gör dem fan i mig inte. Det är så sjukt. Fy, fy, fy! Inte göra så.

Hur som helst, back to reality.

1 kommentar:

Tistel sa...

De flesta gymnasieskolor kräver någon form av "id-kort" för att man ska få äta där.