lördag 29 november 2008

tack, Sidbaby

för att du gjorde min dag totalt, du är finast och jag saknar dig redan.

Jag tycker jag känner att jag har fått lite kämpaglöd tillbaka nu, och vems förtjänst är det om inte olyckssyster? Imorgon är det sista november, men det känns inte alls som så. Snön har ju inte ens kommit ännu, inte på riktigt i alla fall. Imorgon blir det julmarknad, jag tänker vägra. För det är ingen julmarknad utan snö, det är bara inte det. Och det är ingen riktig julmarknad utan Jessica och blått ljus vid Drottning Kristina passagen. Eller en dag på Göteborgs gator med knarrande, men glittrande snö under skorna. ÅH, dumma vintern, och julen kan ta och komma nu tycker jag. Annars blir jag arg och tar livet av mig eller något. Äh, nej. Det gör jag väl inte, men.. Snälla, vintern. Kom nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åh, jag har inte läst detta innan. JAG ÄLSKAR DIG SYSTER MIN, <3.