lördag 17 januari 2009

Tralala ♥

På måndag fyller Frances 19 år och jag önskar jag kunde vara hos henne och fira henne på sin födelsedag. Dream on, Danielle. Du har skola som du knappt kan klara av osv. Idag vet jag inte ens vad jag ska göra, jag vill sällskapa Tess lite, men jag vet inte om jag kan flänga runt så mycket, jag får migrän så jävla lätt. Minsta lilla stress och så... AJAJAJ MITT HUVUD! HUGG AV MIG DET! Typ.. Horribelt på riktigt. Jag ska i alla fall hälsa på storasyster och frugan, kanske till och med kan övernatta hos fru? Bara om hon vill och orkar förstås. Äsch, nu ska jag fixa och dona lite. Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har hört vad som hänt men jag har ny mobil så har inte ditt nummer längre!!! jag tänker på dig hjärtat och hoppas allt går bra!!! älskar dig skall du veta!