tisdag 10 februari 2009

20 sanningar om mig själv(igen);

  1. ..bryr mig inte riktigt om min hårlängd (så länge det inte är för långt).
  2. ..älskar zebra-&leopard mönster!
  3. ..mår dåligt om jag inte får skriva något.
  4. ..mår totaldåligt när jag ser en liten mängd snö.
  5. ..är totalsåld på rosa för tillfället. (vad la han i min hjärna?)
  6. ..är temissbrukare deluxe!
  7. ..skriver varje dag, utan undantag.
  8. ..har Linda Skugge som förebild!
  9. ..har ett U-format ärr på skallen.
  10. ..fick en skallbensfraktur under operationen.
  11. ..tycker inte om högtiderna så värst mycket, alls.
  12. ..tycker dessvärre inte om att få "fel" presenter/julklappar.
  13. ..tycker inte om talet 13 (nej, inte skrockfylld, annan anledning)
  14. ..är trött på att folk faktiskt kan vara förbannat falska.
  15. ..älskar allt med körsbär!
  16. ..kan inte leva utan choklad.
  17. ..avgudar clowner, fortfarande!
  18. ..älskar NIN hur mycket som helst.
  19. ..missbrukar utropstecken.
  20. ..orkar skriva 20 sanningar om mig själv.

Inga kommentarer: