fredag 13 februari 2009

Jävla trettonde!

Hatar trettonde! Alla trettonde som någonsin existerat! Jag är äcklad, känner mig äcklig och kommer aldrig i hela mitt liv be pappa steka pannkakor igen! Aldrig i hela mitt liv ens äta pannkakor hemma igen! Pappa hade lagt i en jävla massa grädde och en jävla massa sylt i mina pannkakor som han tvunget skulle fixa till mig (föredrar självklart att ta mat själv så det blir som jag vill ha det) Så nu känns det som om jag bara blev mätt på grädden och sylten. Tro fan att jag sitter här och bölar nu då, jag känner mig så fruktansvärt äcklig och äcklad. Två pannkakor! Jag äter alltid fler än två pannkakor annars, nu blir jag så jävla sad! Godnatt, nu orkar inte jag mer idag. Somnar jag inte snart så kommer jag säkerligen gråta ihjäl mig utan tvekan..

Inga kommentarer: