torsdag 19 februari 2009

Otroligt fin dag idag.

Jag har haft världens mest underbara dag idag så jag tror knappt att det kan vara sant! Fast jag grät när jag tittade på click för att det påminde mig om finaste Åke som jag saknar så. Sedan kom jag på att "fan, jag ska ju träffa massor med folk idag! bussen går snaaart! åh jisses, jävla panik! SKYNDA!", så jag fick förjävlig panik och skyndade livet ur mig nästan, fast bussen var nästan tio minuter för sen så jag hade väl egentligen inte behövt stressa så förjävligt. Dumt, jag avskyr att stressa så. Men nu förtiden får jag inte "migrän" utav det längre, så det är liksom lite.. ja, whatever nu, stressa så mycket du kan, du mår inte bajs utav det längre.

När jag kom in var den första personen jag träffade Bemo, lilla vännen. "Going faster than a rollercoaster", det är våran låt! & sedan träffade jag spunk, jag fick följa med henne till banken för hon skulle sätta in pengar på konton och sådant, så jag fick vara som moraliskt stöd typ. And then så kom finaste Gina! Hon var fin, jättefin! Så var det moses då också ja, som finaste filosofibroder var på också. Det var han och Gina som gjorde min dag perfekt. I love them! Jag var lycklig som aldrig förr, men sedan så började det rivas i bröstkorgen lite, men då fick jag tröst så det gick över ganska snabbt. Finaste människor, ni skulle bara veta hur mycket jag älskar er, hur ni skiner i min värld!

Dock så beslöt jag mig för att nu ska jag gå ner 10kg, så att jag blir nöjd med mig själv igen. Får väl se hur det går med det. Jag är nämligen ingen hejare på att gå ner i vikt, alls! Bara det inte går åt helvete så är jag nöjd. Fast helst vill jag gå ner 15kg, men 10kg först, så får jag se&känna efter hur det känns då. Jag vill bara vara nöjd med mig själv. Det är det. Så, då säger jag väl godnatt nu. Godnatt och puss!

1 kommentar:

JustPlainMe sa...

<3 för att du är underbar och gjorde min dag bra igen :D