tisdag 17 februari 2009

Perfect day (igen)

Trevlig dag idag. Tog bussen till stan vid halv två och drog direkt till McDonald's och köpte en mellan kaffe, så kom finaste Gina och hon fick gräddkola-te utav mig, som alla ♥ dags present typ. Antar att hon blev glad, och att hon tyckte det var gott också. Sedan så träffade vi filosofibroder, anden, conny byxlös och ett par andra människor. Vi fikade på vattenporten 6 och jag blev blå på tungan. Dumma paj! Men den var i och för sig väldigt god så det gör ingenting.

Nu är jag hemma, Bemo följde med mig hem. Trevligt! Snäll tös. Hon läser "Men mest av allt vill jag hångla med nån" av Linda Skugge. Hon är totalfast, hon ska låna den av mig. Och minsann, jag har köpt en peruk till råga på allt!

1 kommentar:

JustPlainMe sa...

Fan vad snygg peruken ser ut :D klippte ni till den? var ju ganska lång ^^