söndag 22 februari 2009

Underbar kväll

Fin kväll blev det minsann. Helt underbart, faktiskt. Jag är glad över att bror och blondie umgicks med mig näst intill hela kvällen också. Den enda pusselbiten som saknades var dock Gina. Mot slutet utav kvällen så kom Gia också, fast först var jag inte säker på om det var hon eller inte. Men det var det, jag blev jätteglad. Jag kramade henne minst tre-fyra gånger. Fint! Som sagt, underbar kväll, otroligt underbar kväll. Tack! ♥ Love på er! Snart är det dags för mig att sova också, om jag nu kan det. Jag är inte bra på det där med att gå och lägga mig på lördags-nätter. Jag rent av suger på det. Men hur som helst, bloggar jag inte mer idag så säger jag Godnatt folket! Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också kunna göra dina kvällar/dagar/dygn underbara.