måndag 16 mars 2009

Ibland är det bättre att vara en trotsig jävla bitch än en duktig flicka, det lärde jag mig idag. Jag tänker inte låta någon eller något förstöra för mig, för jag ville inte förlora mina syskon, inte nu, inte någonsin. Visst är jag fortfarande rädd över att jag ska bli det tredje hjulet, men jag tar hellre knytnävsslaget sen, ett ärligt slag, än nu när jag inte ens är säker på vad som kommer hända. Okej, visst gör det också ont, men jag måste kunna ta det. Jag ska fortsätta vara den trotsiga jävla bitchen som jag behöver vara, så kanske jag kan leva med mig själv, leva med Det. Jag borde öppna mig själv, men jag skäms, rädd för att få en stämpel jag inte vill ha, igen. Jag är förvirrad, nu tänker jag koncentrera mig på mitt "Sisters of mercy - Live in Germany 1990"-album(som förövrigt är det bästa jag upptäckt på läääänge). Åh, jag är totalförälskad i Sisters of Mercy, har alltid varit, kommer alltid att vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mycket jag kan ska jag hjälpa dig att vara den där bitchen. Jag ska skriva upp så många svärord som jag kan, på ett papper, så att du kan använda dem.

Du anar inte vad du betyder, älskade, <3.