fredag 13 mars 2009

hey pig, nothing's turning out the way I planned..

Helt random titel, jag lyssnar nämligen på Nine inch nails - piggy nu. Men det passar väl ändå så, det stämmer väl till viss del. Jag menar, mitt liv är inte riktigt så som jag önskat. Jag tänker dock inte klaga, för jag har världens mest underbara vänner/syskon som man nästan känner att man inte förtjänar egentligen. However, jag älskar dem något så kopiöst.

Nu har jag i alla fall haft lunchrast, ätit mat(läs; druckit mjölk och en kopp te). Har fått väldigt nedsatt aptit igen, för medicinen. Men var ändå tvungen att gå till västergök, kan ju inte svälja den medicinen med bara vatten, den följer liksom inte med ner vattnet utan cirkulerar istället runt i käften på mig då, måste med andra ord svälja ner den med någon mer.. trögflytande dryck. Annars går det som sagt inte. Haha, vilken värdelös blogg jag har, egentligen. Jag klagar ju mest hela tiden tycker jag. Klagar, klagar, och ännu mera klagomål hit, och klagar, klagar, och ännu mera klagomål dit. Jag antar att det inte alls är så många som läser min blogg ändå, men det är ju bra. Annars är det jag som blir som reklamen på tv4, hopplös och förjävla jobbig.

Inga kommentarer: