måndag 2 mars 2009

This world never gave me a chance

Fin dag, om jag får säga det själv. Dock är den stora texten ovan och det känns konstigt att skriva när man verkligen.. ser vad man skriver såpass tydligt. Efter skolan har jag mest suttit på b&b, druckit kaffe, träffat folk, umgicks även med finaste frugan. Känt mig lite bekymrad, för någonting jag inte ens vet om. Kanske kan gissa mig fram, men det orkar jag inte, för då sätter det väl igång på riktigt och så störtgråter jag väl eller något. Nejtack, det går jag inte med på idag, helst inte alls. För jag har inte tid, eller ork. Tji fick ni, era tårjävlar.

Frugan följde med hem, vi drack smultron-te och pratade om.. diverse stuff typ. Imorgon får jag inte glömma att skicka brevet i alla fall, nu får jag friska upp minnet. Kom ihåg, kom ihåg, kom ihåg osv.

(Fint att jag har sådan tendens att se så jävla sur ut på foto)

Inga kommentarer: