onsdag 4 mars 2009

Tjurig-Kirsch idag..

Ja, tänka sig. Jag är tjurig, mest för att jag har så förbannat ont i min stackars ljumske som jag lyckats sträcka på något vis som jag inte vet om. & så är jag tjurig över att jag inte kan ta min medicin ännu, fast jag behöver den som fan. Jag kan inte utan den, har jag märkt, och jag är så besviken över att inte koncentrations-svårigheterna gick bort efter operationen. Med andra ord så var det inte cystan som åstankom dem. Helvete, jag blir så arg. Jag vill kunna ta dem nu igen. Jag borde väl kunna ta dem? För nu är det ju faktiskt över en månad sedan jag opererades, det borde fungera? Hoppas pappa ringer doktorn idag och frågar om jag kan börja ta dem igen, och om han ens nämner att "Nej men det kunde hon ju gjort för längesen" så blir jag flyförbannad. Fast det blir väl säkert pappa också, fast kanske mer sur. Jag vet inte. Men fan, jag hoppas bara på att jag får börja ta den igen. Helst redan imorgon.

Kom ihåg(till mig själv);
  1. ta med två banan/kola påsar till anden.

Inga kommentarer: