fredag 15 maj 2009

Idag är lastfm min bästa vän, påtal om ingenting alls.

& idag är jag verkligen sjukt trött, så otroligt jävla trött! Jag somnar ju nästan på tangentbordet och det är inte alls okej. I och för sig så har min kropp fått för sig att det är lördag idag, eftersom den trodde att det var fredag igår. Min kropp är alltså inställd på att jag sover nu, med tanke på att jag vanligtvis fortfarande brukar sova vid denna tiden. Jag går väl inte upp förrän.. elva, tolv på lördagar. Jag lär vakna till vid elva, tolv med andra ord. Åh, alldeles för lång tid kvar tills dess. Jag vill vakna nu, tack. Nej, kaffe kanske. Tjing,


dagens musik: All gone dead.
dagens frisyr: Dött, inte alls tillfixat.
dagens smink: eyeliner & mascara.
dagens vill ha: Klartänkande.
dagens saknad: Sängen, vill sova.
dagens drog: Nihil
dagens tråkigaste: Nihil.
dagens sämsta: Att jag inte vaknat än.
dagens bästa:
Isa sover hos mig, perfect.
dagens sötaste: Tja, snyggaste; Darlin' Grave

dagens måste:
Vakna, som fan.
dagens dricka:
proviva jordgubb & kaffe!
dagens köp:
Nihil.
dagens telefonsamtal: Inte ett endaste, än så länge.
dagens skratt:
Not yet.
dagens mående: Anxietate.

1 kommentar:

Isa Draven sa...

Sötnos, förlåt för att jag inte orkade. Upptäckte sedan att jag har feber, igen, ><.

Saknar dig darl, <3.