tisdag 12 maj 2009

Long time no see

Det var längesen jag uppdaterade bloggen nu, men jag har verkligen inte orkat, jag orkar egentligen inte nu heller. En såkallad "deprimerad-period" igen och jag vill egentligen bara ligga kvar i sängen hela dagarna, men det får jag inte. Istället måste jag upp och göra någonting, skola, ut i solen, sitta vid datorn, vad som helst, men jag orkar inte det. Jag vill bara ligga kvar i sängen. Jag vill att alla ska hålla käften. Jag vill kunna andas. Jag vill kunna leva.. Men det är fan svårt att göra det när allt bara går åt helvete hela tiden. Det känns som ett slag i ansiktet, det känns som om ni påstår att jag inte åstankommer någonting, men jag försöker ju för i helvete leva! Jag försöker andas! Men det uppskattas inte, ingenting jag gör uppskattas..

Inga kommentarer: