tisdag 16 juni 2009

Boost.

Jahapp, idag fick jag gå upp tiiiidigt. Skulle till tandläkaren 08.20 (jävla tandläkar-patrask, varför sätta en sådan tidig tandläkartid på ett lov!?) och det gick bra, hon ville inte se mig där på ett år igen. Så bra gick det! Efter det tog jag bussen in till stan, köpte en ny väska, hårspray och bitchshorts! Så åkte jag hem, ja. & dem där jävla bitchshortsen gör så att jag sitter och är kissnödig hela jävla tiden! Hur ska det gå på bussen till lillebror sen? Jag får ta på mig någonting annat. Och så kan jag väl komma ut med att; Jag är singel igen, fri som en mört! Alldeles som en liten vessla. Whatever, han var för mesig och kunde inte säga hur han ville ha det, så jag sa; "Tjing! Kom tillbaka när du torkat bakom öronen" typ. Jag förtjänar så sjukt mycket bättre än så. Javisst, det här var en jävla boost för självförtroendet. & just det! Idag får jag sommarkortet också! Jag kommer bli bussmissbrukare :( Och ett + till, det är fint väder idag.

Premenstruell bitterfitta säger:

Fuck off, :*
Ace of heart säger:
okej


Men ja, tönt..

1 kommentar:

Isa Draven sa...

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG.
Finare olyckssyster existerar inte. Min fina zombie, <3.