tisdag 7 juli 2009

Imorgon! ♥

Dessa tio dagar har snart passerat, nu är det bara en kvar. Det ska bli så skönt att få komma hem igen. Denna flykten har varit alldeles för lång. Tio dagar, utan Halmstad. Tio dagar utan mina vänner. Tio dagar utan trygghets-kramar. Tio dagar utan socker från skåne trams, och kittlande skratt ända ner ifrån magen med människor man vill spendera resten utav sitt liv med. Jag förstår inte hur jag har stått ut, i tio långa dagar. Jag har inte ens haft lusten till att fotografera varenda dag, vilket jag skulle haft annars. Imorgon kommer jag hem i alla fall, då ska jag ge er långa, varma och trygga kramar. Och om jag inte hinner imorgon, så får det bli på torsdag. Men längtar gör jag, jag är så full av längtan att jag snart sprängs. Jag saknar ju er så förbannat!
Och så är jag sur på mamma också. Hon försökte kasta ut min älskade Shakespear genom fönstret, och lyckades nästan(!). Kärring. :(

Inga kommentarer: