söndag 19 juli 2009

Rawrr..

Inte för att vara sådan, men camping.. Det finns ingenting som är mer värdelöst än just camping. Jag hatar att sova kollektivt, verkligen hatar! Och så sover man så otroligt dåligt också. Men åh, fan vad jag hatar camping. Det är inte riktigt min grej. Jag sover länge, och helst själv Eller ja, högst jag + en till! Eller kanske två. MEN TRE!? Där går min lilla gräns. Jag blir nervo. Och sedan så förstår jag inte riktigt det där med att lyckas pricka in helger med dåligt väder när man ska campa? Vad fan vill vädret med det? Finns det en Gud som bestämmer sådant så hatar jag honom. Då är det inte bara så att jag inte tror på honom, utan då bara hatar jag honom. HATAR honom. Henne, den, det, vad fan Gud nu är, eller skulle vara. God damn it, detta börjar gå överstyr. Men hallå, jag hatar att campa. Nu vet ni alla fall det.

Inga kommentarer: