torsdag 6 augusti 2009

Jävla whine..

Jag orkar egentligen inte bry mig, vi var aldrig riktigt bra vänner ändå. Vi hade väl inte ens någonting gemensamt mer än att vi bägge tänder på nyckelben. Men sure, jag låg med ditt ex, tre gånger för mycket dock. Men det är väl fan ingenting att gå och sliza sig själv för? Så jävla fjantigt, töntigt och omoget så det finns fan inte. Du borde i alla fall vara så jävla förbannad på oss båda två. Men nej, bara för att jag var "bästa vännen" så gjorde ju jag mest fel, ja. Men du kunde ju förlåta honom, helt klart. Du vill väl bara ha sympati från alla håll och kanter, om jag känner till dig rätt. Jag tror jag skiter i att jag så kallat "svek dig till djupet av ditt hjärta". Du verkar bara vara jävligt patetisk anyway.

2 kommentarer:

Anonym sa...

dö.

Danielle sa...

dö själv ditt anonyma jävla patrask.