onsdag 2 september 2009

En avslutad relation, konstiga fotouppgifter & citat.

Jag blev så trött idag, så trött att jag till och med avslutade en relation till en vän som jag tycker om väldigt mycket. Jag klarar dock inte av att lyssna till destruktivitet, vilket jag fick höra väldigt mycket utav när jag var med just den personen. Jag hade helt enkelt inget annat val. För jag orkar inte gå runt och vara arg & nedstämd flera timmar/dagar varje gång jag varit med personen då den snackat om just självdestruktivitet. Visst, det kanske inte inträffade så ofta, men det räckte gott & väl för mig. Jag står bara inte ut med sådant jävla trams. Det knäcker mig. Men damn, det är ändå väldigt synd, tycker ju ändå om henne så jävla mycket.

Whatever, nu är det över i alla fall. & nu har vi Foto A. Två sanningar & fakta-/prosa-/poesi bilder i stadstrafiken. Det sistnämnda blir till en jävla utmaning, för jag ser ingen som helst "poesi" i trafiken över huvud taget. Men det löser sig säkert, jag kommer väl alltid på någonting as usual.

Nu tänker jag liva upp stämningen med lite citat från veckan, hittills:
"Jag har en banan i min väska."
(Som IDA yttrade helt random i matsalen.)
"..bara kasta bebisen i vattnet.."
(Magnus talar om bebissim under fotolektion)
"Make love, not warcraft"
(Någon random LBS-elev)

5 kommentarer:

Jossy!!!! heheh sa...

Jag har ingen aning om vem du pratar om men jag tycker det var jättebra gjort. Man måste faktiskt ta sig själv i första hand om man vill börja må bra. Du förtjänar det om någon <3 and you know it. Puss!

Ida, 25. sa...

hahaha XD jag har dock ingen banan i väskan idag (A) :*

Anonym sa...

DU ÄR JU FÖR FAN VÄRLDENS MEST SJÄLVDESTRUKTIVA MÄNNISKA, MONGO!

Anonym sa...

Go dai

Danielle sa...

Nej :) Det kan du själv ta och göra Herr Nudist.