fredag 18 september 2009

Dåligt humör.

Jag har varit på dåligt humör sen frugan och jag gick från skolan till b&b. Vissa personer klarar jag bara inte av ibland. Jag hatar när folk ska lägga sig i saker och ting, som dem inte alls har att göra med över huvud taget. Jag kan sköta mitt egna själv, för helvete. Sen är jag inte så jävla korkad heller som inte förstår vad vissa gester betyder, damn it! Jag åkte i alla fall hem vid sex, för jag fick nog. Irritationen tog över mig, och jag ville varken säga eller göra någonting dumt mot någon som inte gjort någonting.

Nu har jag varit hemma i ett par timmar, irritationen har lagt sig & jag har pratat med Elving på msn. Han skickade en bild på sig själv som jag redigerade. Att pyssla med photoshop när man inte är på det bästa humöret har en lugnande effekt på mig. Man hinner inte tänka så mycket på annat, fokusen ligger enbart på att redigera. Att få bilden så fin som möjligt. Photoshop är min medicin.

Jag tristess-slarvade en hel del, men jag blev ändå ganska så nöjd med den.

Inga kommentarer: