onsdag 9 september 2009

"Jag är en snel hest."

Heldags fotolektion, igen. Kamerans grunder, typ. Jävla roligt faktiskt. & Magnus var nog väldigt pepp eller så, för han sjöng och skuttade till lite titt som tätt. Förlåt Magnus, om du nu läser detta, men ibland tror jag nästan att du lider utav Vuxen ADHD.

Men damn, jag tycker om LBS. Roliga, trevliga, oerhört generösa(!) lärare och fräscha lokaler. Prrfect.

Citat för idag(bägge från Magnus):
"Du är så söööt min kära lilla ponny.."
Han började bara sjunga helt random..
"Jag är en snel hest."
& där lade jag huvudet på bordet.


Tjingelipling.

1 kommentar:

Ida, 25. sa...

Haha, Magnus är härlig och rolig han. XD Min favorit lärare iaf. :)
LBS är en av de bästa saker som hänt i mitt liv och bara de säger mycket om hur bra skolan är! :)

Pyss på Nancy :*