lördag 26 september 2009

Jag hatar..

Varför kan jag aldrig lära mig att skilja på depression och irritation!?

Men jag kan inte sluta hata Halmstad. Jag är så överdrivet trött på Halmstad. Det finns inget annat än just falskhet, intriger, dubbelmoral.. blah, blah, blah. Jag längtar verkligen efter APU-veckorna, så jag kan få ta en paus från denna skitstaden, i två underbara veckor. Jag känner att jag verkligen är i behov utav det just nu.

Jag misstänker dock att jag kommer sakna skolan väldigt mycket under de där två veckorna. Jag kommer att sakna Ida, lektionerna (speciellt foto), Magnus galna "damp-dagar", den myntslukande kaffemaskinen, åh.. Hur fan ska jag klara mig i två veckor utan LBS!? & hur i helvete ska jag kunna överleva Halmstad tills arbetslösheten tar sin skepnad så att jag kan flytta härifrån?

Whatever, jag vill bara bort härifrån nu. En liten paus kan väl räcka? Två veckor i en främmande stad. Det låter i alla fall mer lockande än två veckor utan skola i en jävla skitstad.

1 kommentar:

Ida, 25. sa...

Jag kommer att sakna dig med under APU'n <3 :*