torsdag 17 september 2009

Nikonfjolla.

Naturfoto på Galgberget var det som gällde idag, men bilderna ligger på skolans datorer så dem dyker antagligen upp här imorgon. Om jag har tid och tillfälle till det, vill säga. Annars blir det nästa vecka.

Efter skolan orkade jag dock inte vara i stan så länge till, trött i benen och i huvudet efter en lång och ganska jäktig dag. Jag hann i alla fall träffa Francez och lillebror en stund, fina kameraoffer må jag säga. Jag har fotograferat så.. sinnessjukt mycket idag, kameramissbrukare for real, och inte nog med det så ska jag ju sönderredigera alla bilderna också.

Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker om denna.

Jag älskar denna bilden, för Francez har så jävla fint leende!

Lillebror gör sig sjukligt bra på bild, puss!

Ganska.. random bara.


Inga kommentarer: