tisdag 29 september 2009

Plughezt-Nancy

Vi hade prov i svenskan idag, känns ganska lyckat för en gångs skull. För att inte ha pluggat så mycket till det vill säga. Jag hade ju självklart fått för mig att vi skulle haft provet v.43. Tur att jag hade tid att plugga lite i alla fall. Tisdagar > Långa håltimmar > Pluggtillfällen outta hell. Jävligt praktiskt.

Känns inte som om vi har något annat än just prov i skolan nu. I Fredags var det mediekommunikation, idag var det som sagt svenska, imorgon är det foto - Kameran, (så det blir väl inte så svårt, men ändå). Sen på fredag så blir det historia - Antiken, också. Men ja, det känns väl bra.

Whatever, ni kan kalla mig plugghäst-Nancy nu i alla fall. Jag har läst på fotoprovet en hel del nu. Känns jävligt lönlöst att fortsätta med det, för man kan ta och jämföra det med att läsa det senaste man skrivit i sin egna dagbok, som var för ungefär för tio minuter sedan...

Förresten så tycker jag inte om.. öh, påste längre. Det har blivit lite för mycket löste för min del, I guess.

Inga kommentarer: