lördag 17 oktober 2009

Jeez..

Vi struntade i tvättiden, låg kvar i sängen och somnade i varandras famnar istället. Vi hade trots allt knappt någon tvätt att få rent igen. Han väckte mig vid fyra och strax efter det så kom Tommy eftersom vi skulle åka till Torp. Och där köpte jag upp alla mina pengar, ofcourse. Det blev tights, hårspännen, handskar, knästrumpor, stringtrosa i svart spets (♥!) och ett midjebälte. + mat på McDonald's efteråt. Jag har nog aldrig varit så jävla mätt i hela mitt liv förutom en fredag för någon månad sedan på västergök. Vid åtta åkte vi hem igen, lade oss i sängen och kelade i någon timme så utmattade som vi var efter en shoppingtur på Torp.

Imorgon, eller senare idag ska vi på 90'tals-fest också. Sounds pretty funny to me. Men vad fan var det som var så speciellt med 90'talets kläder!? Hur klädde man sig ens på 90'talet? Äh, jag får ta det där med att jag skulle likna Marie Fredriksson till min fördel nu, för då lär jag väl inte ha så mycket problem med att vara.. 90'tal. Åh, varför inte 80'tal!? Jävla trams, jag kunde lekt att jag var en blond Siouxsie i så fall ju. Men nej då, nu ska jag behöva få leka Marie Fredriksson! Haha, mitt liv går under inför en fest. Så jävla lyckat, ja :)

Inga kommentarer: