onsdag 4 november 2009

Fotografisk bild B & en ny kärlek.

Idag inledde trams-Magnus B-kursen för oss. Han pratade också om sköldpaddor på rygg, och spelade upp lite Veronica Maggio för oss. Galet, men jag gillar't ändå.

Efter skolan så hittade jag världens vackraste pierrot till min lilla familj på myrorna. För 35kr, jag fick en chock. Trodde att den skulle ha kostat betydligt mycket mer än så, den är ju så otroligt fin! Helt.. underbart fin! Den fick agera modell för mig i minst en timma, orkade bara redigera en ikväll. Men åh, den är bara så otroligt underbart fin. & charmig. & helt underbar. & helt jävla perfekt! Jag kommer säkerligen sova med den i famnen inatt, den lilla sötnosen. Jag är ju helt störtförälskad i den.

1 kommentar:

Ida, 25. sa...

Den var riktigt fin, älskar sminket runt ögonen. ^^