måndag 30 november 2009

wierd.

Fredag

Hm, what to say.. jag kom hem från Lanzarote. Och det var så otroligt skönt, för jag tål verkligen inte varken värme eller sol under en längre tid. Jag mår bara illa och får ångest då. Inte alls trevligt. Jag tyckte verkligen om att komma tillbaks till kylan. Jag älskar när både höst-& vinterkylan biter till så man får gåshud och så att kinderna blossar upp som rosenblad. Helt underbart!

Lördag


Packade ur resväskan och bar ut smutstvätten till tvättmaskinen, hjälpte till mamma med julpyntet, trots att jag varken tycker om julen eller hysterin kring den. Så hade min harlekin med jättefin fjäderboa kommit på posten också. Så jag var mest lycklig, trött och sliten. Så fick jag sms från lillebror också, han ville att jag skulle komma till moses. I did. Det var fint att få träffa både Isak och Francez igen. Helt jättejättefin dag blev det till slut, faktiskt.

---

Och idag, har jag suttit i skolan. Fick träffa sötnosarna igen, men efter lunchen fick jag en konstig känsla, sådär helt plötsligt. Jag fick ångest, utav någon konstig anledning? Men det botades rätt så fort igen, för jag och Amanda bestämde oss för att träffas igen, för första gången på jag vet inte hur länge. Det blev shopping, fika och prat. Mysigt och fint. Det ska göras om!


..och imorgon är det redan december och bara 24 dagar kvar till jul.

Inga kommentarer: