fredag 25 december 2009

christmas day

Julfirande hos mummi & ukki i Gislaved idag. Trevligt, & faktiskt så fick jag en viss julkänsla också. Jularna i småland har nog alltid varit dem finaste, sedan mina farföräldrar flyttat från Mjöbäck, där dem absolut bästa jularna har varit. Dock så blev jag lite ledsen eftersom Lady, en utav deras två labradorer, blivit blind och gick in i saker & ting. Skulle jag ha vunnit 30.000 på lotto någon jävla gång så skulle jag gett dem till mormor & morfar så att Lady kan opereras och kanske få tillbaka sin syn. Hm, drömma går ju.

Så fick jag julklappar igen, förstås:
  • en svart scrapbook,
  • shampoo & hårinpackning,
  • alyssa ashley vanilla parfym &
  • 1.500:-

Jag känner att jag har fått alldeles för mycket julklappar i år! Jag blir verkligen.. överglad? Känns övernaturligt att vara såhär nöjd med allt liksom, känns obekvämt på något sätt. Men det känns så otroligt bra & fint ändå. Det blev en fin jul, trots allt.

Inga kommentarer: