måndag 21 december 2009

Jag tror inte det här blir någon bra jul.

Ett tag sedan jag skrev, men jag har väl i stort sett tappat motivationen till att skriva. Jag har nog tappat all motivation jag har, till och med. Nåväl, den kommer väl tillbaka tids nog.

Nu är det jullov. Soheyl har varit hos mig sedan 11/12, han åker dock hem imorgon igen. Trots att vi skulle få fira julen tillsammans. Det blir inte så. Både farmor och mormor har blivit jättedåliga nu. Moster säger att det troligtvis blir mormors sista jul. Farmor orkar knappt göra någonting heller, och hennes lungor orkar nog inte så länge till. Jag har ju inte ens köpt några julklappar. Jag har köpt till Emmy, men inte mer än så. Det känns så jävla dumt.

Det är i alla fall snö nu, jag älskar det. Så någon dag när jag orkar ska jag gå ut och fotografera den också. Men det har inte blivit av än.. som sagt, ingen motivation.

1 kommentar:

Anonym sa...

vacker bild.....Dennis