torsdag 18 februari 2010

Dö.

Sitter i skolan och är.. rätt så jävla uttråkad (alt. oinformerad?). & på himla dåligt humör. Blir nervös i hela kroppen utav blotta vetskapen om att både facebook och bilddagboken är blockat på skolans datorer nu. Jävla fasoner de ställer till med hela tiden! (tror LBS står för Ljud & Bild zombies egentligen) Bakvända och förvrängda S är inte att leka med. Eller så är det väl snart på tiden att dem byter ut S mot ett Z, i och med att alla säkert kommer bli som zombies, såvida de inte får för sig att ta bort blocken igen. FUFUFUFFUUUFFFUUUU!!

Men jag har i alla fall uttryckt mina känslor på ett äpple, minsann! Eftersom jag är så jävla kreativ. & så ser jag ut som en uppblåst apa också. Ja precis, jag är ju faktiskt medveten om det också, serrni.


IDA fick äran att fotografera mig & Fröken Äpple tillsammans.

Inga kommentarer: