torsdag 4 februari 2010

fufufuffuuu!

Guds frusna piss håller på att smälta bort lite smått nu (plusgrader ♥), eller änglarnas frusna tårar kanske låter bättre? Det är snö i alla fall, något utav det borde det vara tycker jag. Men Guds frusna piss låter mest awesome, om jag får välja själv. Snö låter för tråkigt, och änglarnas frusna tårar låter så himla "JaGhArGlItTrIgTbLoD!!1"-aktigt, och det skulle vara så inte jag att välja just det uttrycket heller..

Ja, det är ett faktum att jag är uttråkad just nu. Det är andra dagen jag är utan både IDA och Mira, så jag har varit alldeles ensam på fotolektionerna också. Så jävla tråkigt har jag.. och pågrund av den där jävla temaveckan vi har nu, + att det är torsdag (just det som är poängen i och för sig, men ja..) så kan jag inte glo runt på varken fb eller bdb (inte ens mobilen!). Kan bara blogga och leka på fotosidan! :D Skitkul, det är faktiskt såpass jävla "skitkul" att jag dör av förtjusning vilken sekund som helst just nu.. Nu slutar jag om 51 minuter, btw.

Och nu börjar jag faktiskt tröttna rätt så rejält på att redigera tonvis med gamla bilder, för bilder väger ju verkligen så mycket också, ja. NEJ NU DÖR JAG! Jag ogillar detta, "ogillar till och med på facebook".

Jag ska mosa er med en rusty spoon när ni kommer tillbaka som
straff för att ha åsamkat mig sådan smärta under två dagars period!

Inga kommentarer: