fredag 5 mars 2010

2009

Januari
Jag hade fint hår, och var lyckligt omedvetande.

Februari
Jag hade inget hår, och mitt huvud
höll på att sprängas utav alla tankar.
Alla frågor utan svar gjorde mig galen.

Mars
Jag fastnade för pierrotclowner.

April
Socker från skåne gjorde mig glad.
Slipsar på huvudet också för den delen.

Maj
Håret började växa ut sakta men
säkert, & jag fick lite utav en Sid-frisyr.

Juni
Jag blev blond, sen hamnade jag i en svacka.

Juli
Sommar & mitt huvud var rörigt.

Augusti
Sommarlovet var nästan slut
& håret hade nästan blivit långt.

September
Skolan hade börjat, och jag hade
inte tappat tråden riktigt ännu.

Oktober
Mitt hår hade växt till sig tillräckligt
för att kunna ha lugg. Jag ♥ lugg.



November
Jag blev myndig, reste till Lanzarote
och bodde i dimman i en hel vecka.

December?
Nej, jag var för upptagen för att fotografera mig själv.

Inga kommentarer: