onsdag 10 mars 2010

down.

Känns inte bra idag. Tårarna knackar på mina ögonlock och väntar på att få komma ut, men jag vill bara hålla inne för jag orkar inte idag. I alla fall inte just nu, senare kanske, men inte nu. Ångest. Jag vill bara hem, lägga mig, dö lite och kela med katten. Tomhet. Jag saknar någonting, men jag vet inte vad.

Allt känns bara så himla hopplöst just nu, men jag vet inte varför. Jag hatar alla dessa negativa känslor. Ett slag mot magen, mot ansiktet och jag ligger ner igen. Jag ligger ner igen.

Jag kan inte ta mig upp, eller kanske inte orkar. Jag vet inte vad. Jag vet inte.

Jag vet inte, jag kan inte & det drar mig ner igen.

Ner till helvetet, kanske längre. Till Kina.

Värdelöst. Jävla skitdag. Jävla skit-Danielle.

1 kommentar:

kim sa...

du är inte skit, du är bra och fin. säg till om du behöver sällskap så kommer jag bums och joinar dig och kisen. <3mone