tisdag 9 mars 2010

Lycka

  • Vårkänslor.
  • Två plagg rikare.
  • En väska rikare.
  • Lite lättare plånbok.
Så är det ju faktiskt det finaste vädret just nu. Såpass fint att jag nästan skulle kunna tänka mig att ha på mig min nya jacka som jag köpte i förra veckan imorgon, såvida det inte är alldeles för kallt på morgonkvisten imorgon. För den delen så är det ju faktiskt "emmaus-tisdag" idag, så jag köpte en kavaj (som jag inte kan knäppa, men den var snygg & satt fint ändå) och en randig skjorta som jag letat efter precis överallt! Inte nog med det så var det första jag såg när jag loggade in på blogger idag en bild på mig och flem som pussas på en fest för ett litet tag sedan. Antar att det var på IDAs födelsedagsfest, men jag vet ju inte. Himla fin dag. Otroligt fin dag!

Men jag saknar flem väldigt mycket. En helg utan henne är ju faktiskt inte alls en riktig helg nu förtiden. Min finaste kisskompis, fyllevän och.. åh, du är ju bara så himla bäst hjärtat

1 kommentar:

kim sa...

det var hemma hos tess sist, vi hade tagit tiotusentals pussbilder på toaletten. myspys, saknarej kompis och snart ses vi!