tisdag 20 april 2010

oh no, not you again..

Nu har lilla Mr Ångest klöst fast sig vid mig igen och det är väl bara att tacka och ta emot, antar jag. Hade ångest varit en person så skulle jag slagit den i ansiktet! Utan tvekan. Jag skulle slagit otroligt hårt också, för den delen. Bitch.

Raderade alla låtarna från min mp3-spelare innan, så nu lägger jag in musik igen och laddar hem L7's kompletta diskografi. Mh, jag älskar L7. Men jag känner att jag behöver lite "ny" musik också. Vill utforska gengrer. Har du några tips?

Jag måste fixa till min blogg snart. Det är ju min lilla virtuella bostad, så jag måste ju ta hand om den. Jag blev helt plötsligt inte nöjd med den alls. Inte för fem öre. Fytusan.

1 kommentar:

fishy sa...

courtney (eller hole blabla) har ju släppt nobody's daughter nu! den kan du lyssna på :D