måndag 17 maj 2010

Det var party.

























1
, jag satte en trasig nätstrumpa runt huvudet
och testade sofias nya peruk från ebay.
2, fin tjej som posar lite smått.
3, jag åt chips, för ovanlighetens skull!
4, sophie från en konstig vinkel.
5, fin tjej som posar lite smått, och en tändare.
6, trendigt att posa med tändare, minsann!
7, sofia gav mig en fin musche.
8, jag minns aldrig hennes namn, men vi har i alla fall likadana körsbärströjor.
9, fin tjej som toalettposar lite smått!
10, jag är skitsexig!
11, fin tjej på hångelstället; Idas.
12, jag har ingen aning om vilka det är, men kameran blixtrar ju hela tiden
13, porrig kille.
14, jag och fina lilla blåbäret.
15, jag och favoritbrudarna!
16, tina tycker nog att jag smakar gott, tror jag.
17 & 21, bärs på dass.
18, fyllepose.
19, 20, 22 & 23, the Magic of Idas - Makes people hångla.
24, det var tydligen värt att ha bildbevis på att vi har likadana tändare.

The End.

Inga kommentarer: