torsdag 27 maj 2010

In school.

Sitter i skolan och lyssnar på Lunachicks, pillar lite med fotobloggen som faktiskt börjar arta sig rätt så bra nu. Behövde faktiskt skaffa mig en sådan, det blir ju så himla rörigt att blanda ihop partybilder med massa foton. && jag känner verkligen inte för att fylla hela min tagg-lista med fotokategorier heller. Det skulle bara ha blivit en jävla röra. Me don't like.

Snart är det dags för lunch, och efter lunchen ska jag och IDA springa runt på stan och fotografera lite. Mys! Jag ska bjuda henne på en glass också, har jag bestämt mig för. Jag vet inte varför, men jag känner mig snäll idag, så det är väl säkert därför. Bla bla, nu börjar det gå lite väl utför här. Men tja, en fotorunda är aldrig fel. Speciellt inte nu när det börjar bli så himla fint väder ute! Thumbs up.

Inga kommentarer: