fredag 25 juni 2010

Kortfattat.

Dagen i korthet:

1. Vaknar, brer en macka, lägger sig framför TV:n och glömmer bort omvärlden. Somnar.
2. Börjar rota rundor på mitt rum, vilket resulterar sig i komplett ordning på nästan hela rummet. Kliniskt rent, om jag hade dammsugit.
3. Får reda på att Daisy är död. Jag gråter.
4. Mor kidnappar mig och vi handlar på Maxi och Willy:s på flygstaden. Jag fick en hamburgare. Den åt jag upp.

Sen händer det inte alls så mycket, fram tills punkt fem. Då träffar jag Jenny som vi bestämmer genom facebook, älskade facebook, utan facebook hade jag inte haft ett liv OCH haft ett liv. Men till saken; vi sätter oss på en bänk på lekplatsen och snackar. Jag lyfter upp Tåssen som skuggat oss. Hon fräser OCH morrar. Tja, sen fick jag för mig att jag skulle snurra runt på en stång också. Det gick himla bra. Inga nya blåmärken eller spräckta skallar här inte. Jag är bäst.



Jag och Daisy 2005. Vila i frid, lilla vännen.