onsdag 16 juni 2010

Mitt hat mot byxor.

Idag, igår, tvingade mamma på mig byxor. Jag hatar byxor. Det känns ungefär som om jag har spindlar och diverse insekter över hela benen när jag bär just byxor. Jag ogillar att ha spindlar och diverse insekter över hela benen. Speciellt över hela kroppen. It's just like.. bleh. BLEH! Jag har ju faktiskt vaknat utav att ha haft en spindel i käften. THAT WAS GROSS!

Whatever, nu har jag i alla fall sommarlov. Det har jag haft i sådär.. fem dagar nu, but still. Det börjar äntligen kännas också. Mh, wonderful. Lovely. AWESOME.

Just nu tänker jag mest bara på hur många fästingar jag har på benen efter tipspromenaden i Snöstorp. Min mamma tvingade dit mig, och att ha på mig byxor. Jag är nog lite småfobisk mot byxor? Shorts är det enda rätta, i den där jävla klädfamiljen.. BYXOR FÖR FAN! Två jävla rör som man ska kötta ner benen i. Nej. Nej, säger jag. Vidrigt.

Nu till det enda jag egentligen ville ha sagt; Jag hatar byxor. Punkt slut.

Inga kommentarer: