söndag 18 juli 2010

Hatisk som fan vet vad.

Jag hatar allt idag. I alla fall allt som har med procent att göra. Som alkohol, till exempel. Jag hatar radion, som spelar äcklig musik som jag hatar. Jag hatar kolsyrade drycker som smakar Fanta som inte är Fanta. Som dessutom är avslagen. Jag hatar. HATAR. Jag hatar snygga människor för att jag inte är dem. Jag älskar att de flesta utav dem i alla fall är mina vänner. Men till skillnad från dem så känner jag mig som en åsna bredvid en häst. HÄST HÄST HÄST HÄST!! Ge mig ett H! H! Ge mig ett Ä! Ä! Ge mig ett S! S! Ge mig ett T! T! Vad blir det!? HÄST!

Jag hatar baksmällan. Jag hatar att jag är ensam. ENSAMENSAMENSAM! Hatar nog nästan allt idag. Fast mest utav allt hatar jag att Ben och Jerrys hallick tar så himla mycket betalt när man inte ens har några pengar. HATAR! Nej, nu är jag sur. Arg. Hatisk. HATISK!

Inga kommentarer: