söndag 25 juli 2010

If everyone likes you there is something wrong with you

Erica tvingade bort mig till henne för grillkväll och mys. Först var jag dock skeptisk, eftersom att allt igår blev så himla fel att det både känns och syns på mig. Men jag är nog ganska lätt att övertala, plus att jag slapp åka buss, för det hade jag aldrig gjort. Istället hämtade Tina och Kim mig med bilen. Så jävla snällt. Nu i efterhand är jag jätteglad över att hon övertalade mig, annars hade jag gått miste om den bästa kvällen på mååånga månader. MÅNGA I TELL YOU.

Vi badade i smyg också, och det var så himla roligt. Jag är dessutom positivt överraskad utav min icke-allergiska reaktion mot klorvattnet! Haha, väl det. Annars hade jag sett ut som en jordgubbe! En ful, rutten, äcklig jordgubbe. Möglig, fast röd. Och prickig.



Inga kommentarer: