måndag 19 juli 2010

&¤(¤&¤%)/&/()0=&

Ja, för bättre titel kom jag inte på och jag gav fan i att skita i det. Fin titel blev det i vilket fall som helst, jag förstår inte ett skit utav den så.. ja, den blev jävla fin.

Whatever, jag har ångest. Jag ska käka pizza snart. Fattar inte varför jag har ångest innan jag ska käka, but still. Kanske för att jag inte ens är hungrig, och ska käka i alla fall? Men vad fan, vad spelar det egentligen för roll? Så tramsig jag är.

Och så har det varit en himla meningslös dag för mig idag, har bara suttit framför datorn och spelat FrontierVille på facebook. Why? Nej du, det har jag inte en endaste aning om. Det bara blev så. Skitspel. Skitvärld. Skitallting.

Det blir ingen Emmabodafestival för mig, I'm sad. Fuck it all.
Förresten så saknar jag min stardust mest i världen.

1 kommentar:

kim sa...

vill så gärna gärna gärna ha med dig :(:(:(