onsdag 5 november 2008

bara ord..

jag har ingenting att komma med idag, det får bli impulsiva meningar av ingenting alls. jag är hungrig, hur som helst. emma och jag inväntar kim så att vi kan gå och äta. jag tycker hon borde komma hit nu. och så misstänker jag att jag fått kisskatarr som emma säger, för jag kan knappt kissa. fastän jag är jättekissnödig. det är hemskt, tycker väl jag i alla fall. fast jag lär väl inte vara ensam över att tänka så. whatever, rosie..

jag ångrar att jag inte tog på mig min kofta idag i alla fall, men jag ville inte se dum ut. jag tycker inte riktigt den passade till denna skjortan, (fåfänga är inget bra). inte bra alls. så nu, utav min dumhet så får jag sitta här och frysa. utan en kofta. jag funderar nästan på att gå in till centrum och köpa en jävla kofta och se dum ut i alla fall. whatever, jag orkar inte bry mig i alla fall.

Inga kommentarer: