tisdag 4 november 2008

ingen styrka

jag verkar inte ha någon styrka alls, jag borde anmäla det. men hon vill inte, det kanske kommer hända igen? men jag vågar inte ändå, jag vill ändå ha honom hos mig på min födelsedag. det skulle kännas orättvist om inte. men jag känner mig så feg, jag är en feg person. jag borde ju. han gjorde fel. han hade ingen rätt till det alls. jag vet inte vad jag ska göra. eller vad jag borde göra, egentligen.

och när jag kommer hem ska jag fylla i ett jävla papper som jag fick på upm idag. men det orkar jag inte, då kommer jag bara tänka på massor med händelser och saker. inte nog med det så ska jag läsa ett häfte om ADHD/ADD och se om jag känner igen mig i texten. alltså är dem kanske inte säkra på att jag har den sjukdomen? ändå har dem ställt den diagnosen? jag förstår inte hur dem tänker över huvud taget. jag måste medge att jag är jävligt skeptisk till det. faktistkt.

1 kommentar:

Tistel sa...

Personligen tycker jag att du ska prata med honom om det, först. Hur som helst; "It can't rain all the time".