måndag 10 november 2008

Jag har fått nog

soundtrack: Depeche Mode - Blasphemous Rumours

Jag har fått nog nu, jag vill inte vara sjuk längre. Men det fungerar inte så, jag måste dras med det. kanske hela livet? Jag vill inte behöva vara rädd för att vara med mina vänner, för att dem kanske ska få ut någon mening som jag reagerar fel över. Jag vill inte, jag har fått nog. Jag vill inte vara våldsam, varken psykiskt eller fysiskt. Jag vill inte behöva brusa upp över ingenting, jag vill inte behöva misshandla någon på något sätt alls. Det är orättvist, hellre dör jag. Jag vill kunna radera bort det, föralltid. FÖR HELVETE JAG ORKAR INTE MER! Fan ta allt det där som har med sjukdomar att göra. Fan ta allt.
Fan ta.. mig själv. Jag hatar mig själv.

when all is said and done.

Inga kommentarer: