tisdag 11 november 2008

oh, ja.

Moment porträttfoto. Jag smakade på ordet och ja, det låter intressant. Jag ringde min farmor och frågade om hon kunde vara min modell, och javisst, det kunde hon. Jag älskar min farmor, jag ställer upp för henne och hon ställer upp för mig. Tack kära du, för att du ställer upp! För övrigt så känner jag mig inte alls bra idag, ångest och sådant skit. Jag vill egentligen bara lägga mig ner och dö lite, men det hinner jag ju fan inte. Så det skiter jag i (jag har ju en viss gnutta sjuk humor ja, det vet ni).

Och som ett sjukt stort plus så blev jag klar med jobbet med att fotografera tavlorna till den där.. tävlings årsmappen eller vad det nu ska kallas, alldeles klart. Det blev tydligen väldigt bra också. Snälla, ge mig en applåd nu va?

jag vill lära mig spela gitarr nu, så man får användning av en julklapp man fick för två jular sedan..

Inga kommentarer: