torsdag 13 november 2008

Min hals hatar mig.

Det började i tisdags, men det var ju ingenting mer med det. Bara lite halsont, men nej då, senare får man feber och håller på att dö av värmeslag. Och på onsdagen, inte ens på tal om att kunna gå till skolan för jag kunde inte ens prata eller sätta mig upp, helt slutkörd. Jag hatar att vara sjuk.

Men idag, har jag bara ont i halsen och det känns som om min katt kört in en jävla massa päls i halsen på mig. Men whatever, Rosie.. I'll make it anyways.. Nu har jag mediekommunikation och har fastnat på fråga 4. Jag antar att jag inte kan koncentrera mig riktigt än. Idag är det i alla fall pannkakor, det är ett jädra plus. OM jag nu kan få i mig något.

IDAG FÅR JAG TRÄFFA SID! Min älskade Jessica

2 kommentarer:

Isa sa...

Jag älskar dig min Nancy <3. Att träffa dig är alltid bäst.

Isa sa...

(Förresten så fick jag logga in på mitt gamla bloggerkonto, jag har fortfarande http://imovane.sajt.org)