onsdag 17 december 2008

cold && grey

Jag önskar att jag aldrig blev född, ärligt talat. Jag är så jävla trött på allt. Jag är trött på att ständigt tänka att ingen tycker om mig, utan bara låtsas. Jag är trött på att känna mig i vägen hela tiden. Trött på att vara jag. Så jävla trött på att vara så jävla ensam. Trött på att känna mig tom. Trött på att känna mig trasig. Trött på att låtsas att allt är okej. Nej, allt är fan inte okej. Allt är åt helvete. Jag tänker då minsann bara prata med dem jag faktiskt tycker om, och vill ha tätt intill hjärtat. Jag önskar olyckssyster var här nu, så vi kan prata skit. Prata om tjackhoran (som kan gå och.. bara försvinna), livet i helhet, våra misslyckanden, våra segrar. Jag kan prata med Dig om allt, det är helt otroligt. Jag älskar dig, baby. Jag gör verkligen det.

Jag tycker det är rent av värdelöst. Att försöka, när man vet att man inte kan. Jag gör det varje jävla dag. Hur fan orkar jag? Jag förstår faktiskt inte. Snart kanske det blir "Hej då, nu sticker jag och kommer aldrig tillbaka".

1 kommentar:

Anonym sa...

Dito, min älskade, underbara syster. Jag önskar att jag hade haft dig i skolan, då hade jag kanske vågat slå dem på käften, eller iallafall säga ifrån.

Jag älskar dig, <3.