söndag 15 mars 2009

Moses&sisters of mercy-kärlek

Jag har känt mig ganska arg idag, jag har nog aldrig varit så arg för jag blev så.. chockad när jag verkligen kände hur mitt hjärta nästan slog sönder min bröstkorg. Det slog så otroligt hårt. Och så har jag upptäckt hur jag verkligen hatar när folk ber om tillåtelse för saker och ting som i stort sett är självklara, eller jag inte ens(egentligen) har att göra med. Hur som helst, fråga inte mig om tillåtelse för jag kan bli så otroligt jävla arg.

Ja, annars idag så har jag umgåtts med lillebror, vi var nere på b&b och han skrev i min dagbok till mig, så ritade han också(ja, den gossen kan rita han). Sen så kom Anden och Cattha också, och Nica. Och olyckssyster, hon var ledsen. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag blev arg över att jag inte kunde/vågade göra något. Vreden växte inom mig och jag blev så fruktansvärt förbannad och arg. Jag blev faktiskt rädd för migsjälv, dock så fick jag en glass utav Anden, igen, men det blev lite bättre då. Nåväl, åtminstone i någon timme i alla fall.

Men herregud, vilken jävla dag.

Inga kommentarer: